Toyota Yaris Cross

Bouwjaar2022
KleurDonker zwart metallic
BekledingHalf leder / stof

Dit is een auto die is ontworpen voor uw comfort. Deze Toyota Yaris Cross van het bouwjaar 2022 heeft 7872 kilometer op de teller staan. De aandrijving van deze Toyota wordt verzorgd door een driecilinder benzinemotor en een automatische transmissie. De verwarmbare voorstoelen zijn een heerlijke extra optie, waarmee u uzelf en uw bijrijder een groot plezier doet. In deze sportstoelen voel je je één met je auto. Beknibbelen op comfort is er niet bij met deze Toyota Yaris Cross. Hij is zelfs voorzien van een verwarmd stuurwiel! Verder is de Toyota uitgerust met: 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, trailer assistent, aluminium dakrailing, dakspoiler en elektrisch inklapbare buitenspiegels.

Over het digitale dashboard is goed nagedacht. Alle belangrijke functies binnen en buiten in één oogopslag. Twijfelen hoeveel ruimte u achter de auto heeft? Met de achteruitrijcamera weet u altijd hoeveel centimeter! Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. Zoals u van zo'n jonge auto mag verwachten, zijn hier ook de geavanceerde remote services aanwezig. Simpelweg met een app op uw smartphone controleert u op afstand de status van de auto en bedient u diverse functies. Muziek luisteren onderweg was nog nooit zo'n genoegen! Het high performance audiosysteem levert een unieke geluidservaring. U bent in deze Toyota ook voorzien van full map navigatiesysteem, electronic climate control, draadloos opladen, DAB ontvangst, regensensor en keyless entry.

De intelligente veiligheidssystemen in deze auto waken continu over uw veiligheid. Verkeersborddetectie herkent tijdelijke en permanente verkeersborden langs en boven de weg. Het Lane-keeping systeem registreert permanent of u binnen de lijnen van de rijstrook blijft; dwaalt u onbedoeld af, dan waarschuwt het systeem en corrigeert de koers. Forward collision warning waarschuwt bij een dreigende aanrijding met een voorligger. In deze Toyota vinden we verder een dodehoekdetectie, nachtzichtassistentie, hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem.

Natuurlijk wordt deze auto geleverd met Bovag Garantie. Is dit de auto die u zoekt? Neem snel contact met ons op, dan kunt u hem binnenkort zelf bekijken.

360 graden rondom camera
Dodehoek detector