Toyota Corolla

Bouwjaar 2022
P-742-HS
Bouwjaar2022

Dit is demonstratie auto, maar ook direct beschikbaar voor verkoop!!! Bel ons eerst, of deze Toyota aanwezig is voor een proefrit of bezichtiging.

Klap de achterbank van deze hatchback neer en er ontstaat een riante laadvloer, gemakkelijk te bereiken via de achterste deur. Op de teller van deze auto staat slechts 22601 kilometer. Met deze motor haalt u veel kilometers uit een tank brandstof. Verder is de Toyota uitgerust met: 16 inch lichtmetalen velgen, led-achterlichten, actieve hoofdsteunen, metallic lak, elektrisch bediende ramen, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, led-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.

Met de dab-ontvanger heeft u keuze uit talloze digitale radiozenders met de allerhoogste geluidskwaliteit. Spraakbediening herkent uw stem en voert opdrachten uit terwijl u beide handen aan het stuur houdt. Connected drive services verbindt uw smartphone draadloos met het audiosysteem. Tot de standaard uitrusting van deze auto hoort ook automatische airconditioning. Afstand schatten bij het achteruitrijden? Niet nodig. U weet het precies, dankzij de achteruitrijcamera. De achteropkomend verkeer waarschuwing bewaakt de afstand tot achterliggers en geeft een signaal als er te weinig ruimte is. Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. Met de keyless start hoeft u alleen de elektronische token op zak te hebben om in te stappen en te starten. Sleutels niet meer nodig! Ook verstelbaar stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en buitentemperatuurmeter zijn aan boord.

Als u regelmatig met een aanhanger of een fietsendrager op pad bent, is de afneembare trekhaak een praktische extra. Geavanceerde systemen kunnen tijdens de rit bepaalde taken van u overnemen. Zo kijken er als het ware steeds extra ogen met u mee, zodat u tijdig kunt reageren op noodsituaties. Bij de veiligheidssystemen van deze Toyota hoort ook de verkeersbord-detectie. Die leest tijdens het rijden als het ware met u mee en attendeert u op de significante verkeersborden langs en boven de weg. Het forward collision warning-systeem waarschuwt indien een botsing dreigt met een voorliggend of tegemoetkomend voertuig. Een belangrijke bijdrage aan de veiligheid in deze auto is de vermoeidheidsherkenning, die waarneemt wanneer de bestuurder tekenen van vermoeidheid vertoont. Het Lane-keeping systeem let constant op en waarschuwt of corrigeert als u onoplettend over de lijnen van de rijstrook gaat.

Er is nog meer te vertellen over deze auto, maar dan moet u hem ook zelf ervaren. U bent van harte welkom om hem te bekijken en om een proefrit te maken.

Trekhaak afneembaar
Achteropkomend verkeer waarschuwing