1.5 Hybrid Dynamic
X-172-SX
Bouwjaar2022
KleurRood parelmoer

Een grote achterklep geeft toegang tot de riante bagageruimte. Het interieur biedt volop ruimte voor u en uw gezin en de pittige motor staat garant voor uitstekende prestaties. Deze Toyota Yaris is van het bouwjaar 2022, er staat 14789 kilometer op de teller. Met de pittige benzinemotor en de automatische transmissie manoeuvreert u moeiteloos door het verkeer. Deze Toyota Yaris heeft verwarmbare voorstoelen, voor zowel bestuurder als bijrijder. Als het buiten koud wordt, voelt zo'n verwarmd stuurwiel heerlijk aan. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 16 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, dakspoiler, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten en elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels.

Slim, efficiënt, veilig en goed geïnformeerd rijden? Het digitale dashboard vertelt u alles wat u wilt weten. Ook achter de auto geen verrassingen bij het inparkeren. Daarvoor zorgt de achteruitrijcamera. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor u. Communiceren met uw auto? Dat gaat via remote services. Met uw smartphone maakt u waar dan ook contact om allerlei functies te checken of te activeren. Met het navigatiesysteem kiest u de snelste route naar uw eindbestemming. Ook automatische airconditioning, DAB ontvangst, regensensor, keyless entry en lederen versnellingspook zijn aan boord.

Tijdens de rit wordt u als bestuurder ondersteund door verschillende systemen die de weg en uw omgeving in de gaten houden. Dat de auto steeds meer taken van de bestuurder overneemt, merkt u bijvoorbeeld aan het systeem voor verkeersbord-detectie in deze auto. Het Lane-keeping systeem zorgt voor een automatisch constante positie binnen de rijstrook. Afdwalen is uitgesloten. De sensor van het forward collision warning-systeem registreert permanent de afstand tot voorliggers en grijpt in als een botsing dreigt. Met voorzieningen als hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem, bent u altijd veilig onderweg.

Deze auto wordt geleverd met Bovag Garantie en u kunt er dan ook verzekerd van zijn dat hij grondig is gecontroleerd. Een proefrit levert het bewijs. Neem contact op en we maken een afspraak!

LED koplampen
Metaalkleur parelmoer