Toyota Yaris Cross

CarrosserieSUV
Bouwjaar2022
KleurGeel metallic

Deze goed onderhouden Toyota Yaris Cross heeft nog maar weinig op de teller staan. Een jonkie voor een oude prijs! In deze auto vindt u een benzinemotor en een automatische transmissie. Op koude en donkere dagen zijn de verwarmbare voorstoelen een uitkomst. Comfortabel zitten, ook als de rit onstuimig is? Dat kan met de sportstoelen. Tot de uitrusting behoren ook 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, trailer assistent, aluminium dakrailing, dakspoiler en elektrisch inklapbare buitenspiegels.

Dankzij het digitale dashboard in deze auto kan u de interface van uw cockpit personaliseren. Bij het inparkeren laat de achteruitrijcamera precies zien hoeveel meter... decimeter... centimeter ruimte er nog is! Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee u comfortabel onderweg bent. Locatie, motorconditie, storingen... via Connected Services krijgt u alle vitale info over de auto door. Ook handig bij pech! Het high performance audiosysteem is volledig afgestemd op de akoestiek van de auto; genieten dus! Deze Toyota is voorzien van full map navigatiesysteem, electronic climate control, draadloos opladen, DAB ontvangst, regensensor en keyless entry.

Deze Toyota biedt u niet alleen comfort en rijplezier, maar ook veiligheid. Actieve veiligheidssystemen houden voor u de weg in de gaten en reageren op onvoorziene situaties voordat u dat kunt. In het instrumentarium kunt u bovendien de verkeersborden zien die u onderweg tegenkomt. Zo helpt deze Toyota u om veiliger te rijden. Keep your lane? Het Lane-keeping systeem zorgt er automatisch voor. De forward collision warning reduceert het gevaar van een botsing met een voorligger significant. De veiligheid van deze auto wordt verder verhoogd door dodehoekdetectie, hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem.

Wij leveren deze auto aan u met Bovag Garantie. Een proefrit levert het bewijs. Neem contact op en we maken een afspraak!

Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
Dodehoek detector