1.5 Hybrid Active
Bouwjaar 2020
GKX-33-T
Bouwjaar2020

Deze zuinige Toyota Yaris is vriendelijk voor uw portemonnee en voor het milieu. Het is een auto uit 2020, hij heeft 12946 kilometer op de teller staan. Zijn compacte motor geeft deze Toyota uitstekende prestaties, maar zorgt voor een bescheiden brandstofverbruik. U wordt in deze auto ook getrakteerd op donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak.

Niets achter deze auto blijft verborgen door de achteruitrijcamera. Een veilig gevoel! Praat tegen deze auto en de auto doet wat u wilt dankzij de ingebouwde spraakbediening. Selecteer uw reisbestemming en het full map navigatiesysteem brengt u snel waar u moet zijn. Met automatische airconditioning hoeft u alleen de gewenste temperatuur in te stellen. Het systeem doet de rest. Deze Toyota Yaris is voorzien van een regensensor, zodat de ruitenwissers altijd de juiste snelheid hebben. Deze Toyota is voorzien van lederen stuur, usb-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en lederen versnellingspook.

Zoals u mag verwachten van deze Toyota Yaris is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. In het instrumentarium laat de verkeersborddetectie de actuele verkeersborden zien. Met het Lane-keeping systeem gaat u nooit onbedoeld over de streep. Het forward collision warning-systeem is constant alert en detecteert via sensor de afstand tot voorliggers. Wordt die te klein, dan volgt een automatische waarschuwing. Dankzij veiligheidsvoorzieningen als hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem, bent u steeds veilig onderweg.

Natuurlijk wordt deze auto geleverd met Bovag Garantie. Nieuwsgierig? Bel of mail ons nu voor een proefrit.

Airco (automatisch)
Airbag passagier