1.5 Hybrid Dynamic Plus
Bouwjaar2019
KleurBlauw metallic
EnergielabelB

Een maatje kleiner, dus een stuk wendbaarder. Deze Toyota Yaris is de ideale stadsauto. Deze auto uit 2019 heeft nauwelijks gereden, met een tellerstand van slechts 21023 kilometer. Met zijn pittige motor stuurt u deze auto vlot door het verkeer heen. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 16 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in hoogte verstelbare passagiersstoel, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank.

Ongelukken of parkeerschade? Dat gebeurt u niet meer, met de achteruitrijcamera. U kunt tijdens de rit uw ogen steeds op de weg houden, want het audio-installatiesysteem (met dab!) en het full map navigatiesysteem kunt u bedienen vanaf het stuur. Het spreekt voor zich dat een auto als deze ook van automatische airconditioning is voorzien. Het hoort bij een intelligente auto als deze dat hij zelf in staat is om zijn omgeving in de gaten te houden. Dat doet deze Toyota met een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor. Cruise control is ook een van de meegeleverde opties. U bent in deze Toyota ook voorzien van keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en lederen versnellingspook.

Zoals u mag verwachten van deze Toyota Yaris is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Een belangrijke bijdrage aan de veiligheid onderweg levert de verkeersbord-detectie in deze Toyota. Ongemerkt buiten de rijstrook raken? Nee hoor, het Lane-keeping systeem waarschuwt en corrigeert. Veel aanrijdingen bestaan uit kop-staartbotsingen. De forward collision warning reduceert dat risico aanzienlijk. De auto is ook uitgerust met hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem.

Vanzelfsprekend leveren wij deze auto met BOVAG Garantie. Er is nog meer te vertellen over deze auto, maar dan moet u hem ook zelf ervaren. U bent van harte welkom om hem te bekijken en om een proefrit te maken.

Armsteun voor
Buitenspiegels elektrisch inklapbaar