1.5 Hybrid Dynamic
L-066-XD
Bouwjaar2021
KleurLicht wit

De Toyota Yaris is een goed voorbeeld van Japanse bouwkwaliteit. Deze dealeronderhouden Toyota heeft slechts 22750 kilometer gelopen, het bouwjaar is 2021. Hybride auto's zoals deze staan er om bekend dat ze zuinig zijn met brandstof. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 16 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, dakspoiler, in hoogte verstelbare passagiersstoel, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.

Het digitale dashboard ondersteunt u voortdurend met actuele, bruikbare informatie. Soepel inparkeren gaat gemakkelijker dan u verwacht dankzij de achteruitrijcamera. Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Navigatie, onderhoudsstatus, vergrendeling, audio... de mogelijkheden van remote services zijn haast oneindig. Ook deze auto laat zich bedienen en analyseren via uw smartphone! Natuurlijk is er ook automatische airconditioning aanwezig. U bent in deze Toyota ook voorzien van DAB ontvangst, regensensor, keyless entry, lederen stuur en lederen versnellingspook.

Het rijden met deze Toyota wordt nog meer ontspannen dankzij de innovatieve technieken die onderweg over uw veiligheid waken. Verkeersbord-detectie herkent verkeersborden en toont deze op het instrumentarium van de auto. Indien u onbedoeld de rijstrook lijkt te verlaten, reageert het Lane-keeping systeem meteen en corrigeert. Forward collision warning is een automatisch waarschuwingssysteem dat direct in werking treedt bij gevaar voor een kop-staartbotsing. Ook helpen het hill hold functie, autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem, uw rit tot een veilige rit te maken.

Laat het ons meteen weten als u interesse heeft in deze auto, dan kunnen we een afspraak maken om u de auto te demonstreren.

Fabrieksgarantie 16-08-2026