1.5 Hybrid Dynamic
P-839-DK
Bouwjaar2021
KleurWit

Fraai, lenig en helemaal van nu. Da's het grote voordeel van een jonge auto met nog maar weinig kilometers op de teller. De auto heeft een opmerkelijk lage kilometerstand van slechts 24107 Met zijn pittige benzinemotor stuurt u deze auto gemakkelijk en vlot door het verkeer. Tot de uitrusting behoren ook 16 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, dakspoiler, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten en elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels.

Achteruitrijden en inparkeren worden een eitje dankzij de achteruitrijcamera. Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. Deze auto gaat met u in gesprek. Hij vertelt u dankzij remote services alles over de status van diverse onderdelen en laat zich desgevraagd ook activeren. Gewoon via uw smartphone. Een belangrijke veiligheidsvoorziening is de bediening van het audiosysteem en het full map navigatiesysteem via knoppen op het stuur. Dab-ontvangst geeft daarbij een kraakheldere ontvangst. Het comfort wordt verhoogd door de aanwezige automatische airconditioning. Ook is de Toyota uitgerust met: regensensor, lederen stuur en lederen versnellingspook.

Het rijden met deze Toyota wordt nog meer ontspannen dankzij de innovatieve technieken die onderweg over uw veiligheid waken. De actuele snelheidslimiet, een inhaalverbod en andere verkeersborden. De verkeersborddetectie ondersteunt u tijdens elke rit. Het Lane-keeping systeem registreert permanent of u binnen de lijnen van de rijstrook blijft; dwaalt u onbedoeld af, dan waarschuwt het systeem en corrigeert de koers. De sensor van het forward collision warning-systeem registreert permanent de afstand tot voorliggers en grijpt in als een botsing dreigt. Verder is deze auto uitgerust met hill hold functie, autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem.

Vanzelfsprekend leveren wij deze auto met BOVAG Garantie. Nieuwsgierig geworden? Neem snel contact op om een afspraak te maken.