1.5 Hybrid Launch Limited Edition Limited
Bouwjaar2020
KleurRood metallic
BekledingHalf leder / stof

Uitmuntende prestaties, dynamische rijeigenschappen en bakken vol met rijplezier, deze Toyota Yaris levert het allemaal. Op de teller van deze goed onderhouden auto staat slechts 7924 kilometer. De auto is van bouwjaar 2020. In deze auto vindt u een benzinemotor en een automatische transmissie. Er is een rijke uitrusting aanwezig in deze auto, waar onder meer ook stoelverwarming bij hoort. Tot de uitrusting behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, halflederen bekleding, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels en donker getint glas achter.

Overzichtelijk en veilig parkeren met de achteruitrijcamera. Overal en altijd. Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. In één oogopslag weet u de complete systeemstatus van deze auto. Dankzij Connected Services. Natuurlijk is er ook electronic climate control aanwezig. Even muten, een andere zender of track kiezen? Geen gerommel, het gaat moeiteloos met de audiobediening op het stuur. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van draadloos opladen, DAB ontvangst, regensensor, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en lederen stuur.

Geavanceerde technische systemen houden tijdens elke rit het verkeer in de gaten en reageren op potentieel gevaarlijke situaties. Blijf voor u kijken, terwijl u de rij-informatie afleest op uw voorruit. Daarvoor zorgt de head-up display! Dat de auto steeds meer taken van de bestuurder overneemt, merkt u bijvoorbeeld aan het systeem voor verkeersbord-detectie in deze Toyota. Voorzien van het Lane-keeping systeem. Ofwel: blijf automatisch in je baan. Bovenop deze veiligheidsfeatures heeft deze Toyota bovendien forward collision warning system, hill hold functie, autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem.

Wij leveren deze auto aan u met Bovag Garantie. Laat het ons meteen weten als u interesse heeft in deze auto, dan kunnen we een afspraak maken om u de auto te demonstreren.

Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
Draadloze telefoonlader