1.5 Hybrid Trend
Bouwjaar 2016
KR-736-S
Bouwjaar2016

Deze Toyota Yaris staat garant voor vele veilige en comfortabele kilometers. De aandrijving van deze Toyota wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 15 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, LED-dagrijverlichting, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten en elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels.

Twijfelen hoeveel ruimte u achter de auto heeft? Met de achteruitrijcamera weet u altijd hoeveel centimeter! Ook praktisch: deze auto is voorzien van een eigen navigatiesysteem. Electronic climate control verwarmt of koelt het interieur met een druk op de knop. Het geluidssysteem is gemakkelijk en veilig te bedienen vanaf het stuur. De regensensor activeert automatisch de ruitenwissers als het regent of sneeuwt. En deze auto heeft ook cruise control, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook als standaard uitrusting.

In de Toyota Yaris heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Het Lane-keeping systeem zorgt voor een automatisch constante positie binnen de rijstrook. Afdwalen is uitgesloten. Nooit meer gedoe met de hellingproef. Deze auto heeft hill hold control, een automatische handremfunctie voor steile wegen. Een kortere remweg verkleint de kans op een aanrijding. Brake assist helpt actief mee tijdens een noodstop.

Daarbij wordt deze auto aan u geleverd met BOVAG Garantie. Nieuwsgierig? Bel of mail ons nu voor een proefrit.

Cruise control
LED dagrijverlichting