Toyota Aygo

1.0 VVT-i x-fun
  • Airco
  • centrale vergrendeling met afstandsbediening
  • Elektrische ramen voor
  • LED dagrijverlichting
  • Lichtmetalen velgen 15 Inch
Bouwjaar 2020
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
K-917-GR
Bouwjaar2020
KleurWit
BrandstofBenzine
EnergielabelB
TransmissieHandgeschakeld

Comfort kent geen formaat. Dit is een heerlijke kleine auto! Deze auto uit 2020 heeft nauwelijks gereden, met een tellerstand van slechts 6703 kilometer. Met de pittige benzinemotor en de handgeschakelde vijfversnellingsbak is autorijden een waar genoegen. Ook 15 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, neerklapbare achterbank, LED-achterlichten, elektrisch bedienbare ramen voor en start-stopsysteem horen tot de voorzieningen op deze auto.

Onbedoeld snijden na het inhalen gebeurt niet meer, dankzij de achteropkomend verkeer waarschuwing. Met de audiobediening op het stuur heeft u altijd twee handen beschikbaar om te rijden. Het spreekt voor zich dat u in deze auto ook airconditioning aantreft. Met centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en verstelbaar stuur is deze Toyota helemaal compleet.

Deze auto is voorzien van innovatieve systemen die u onderweg begeleiden en beschermen. Een noodstop maken doet u liever niet. Maar áls het nodig is, geeft de Brake Assist maximale ondersteuning. De veiligheid van deze auto wordt verder verhoogd door hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem.

Natuurlijk wordt deze auto geleverd met Bovag Garantie. Meer weten? Neem nu contact met ons op voor een afspraak.

Airco
centrale vergrendeling met afstandsbediening