Toyota Aygo

KleurGroen metallic
BrandstofBenzine
EnergielabelB

Zegt u nou zelf: zo'n overdreven grote auto heeft u toch niet nodig? Deze auto is weliswaar wat kleiner, maar biedt daardoor een overdaad aan voordelen qua geld en gemak. Op de teller van deze auto staat slechts 2871 kilometer. Zijn pittige prestaties dankt deze Toyota aan zijn compacte en zuinige motor. Op koude en donkere dagen zijn de verwarmbare voorstoelen een uitkomst. Bij de rijke uitrusting horen ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.

Een onopvallend paaltje of een overstekend kind achter de auto brengt risico's met zich mee. Gelukkig laat de achteruitrijcamera feilloos zien of alles veilig is. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor u. De auto's van vandaag rijden niet alleen subliem, maar luisteren ook goed. Via een speciale app kunt u overal diverse functies controleren en de status van de auto inzien. Ook de akoestiek in de auto wordt optimaal benut door het high performance audiosysteem. De sensoren van de achteropkomend verkeer waarschuwing houden zicht op de dode hoeken achter u. Te weinig afstand tot de achterligger? Het systeem geeft direct een signaal. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn automatische airconditioning, DAB ontvangst, regensensor, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en lederen versnellingspook.

Deze Toyota biedt u niet alleen comfort en rijplezier, maar ook veiligheid. Actieve veiligheidssystemen houden voor u de weg in de gaten en reageren op onvoorziene situaties voordat u dat kunt. In het instrumentarium laat de verkeersborddetectie de actuele verkeersborden zien. Keep your lane? Het Lane-keeping systeem zorgt er automatisch voor. Forward collision warning waarschuwt voor een kop-staart botsing. Met voorzieningen als hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem, bent u altijd veilig onderweg.

Daarbij wordt deze auto aan u geleverd met BOVAG Garantie. Uiteraard is een proefrit altijd mogelijk. Bel onze verkoper voor een afspraak!

Dab
LED dagrijverlichting