Toyota Aygo

Bouwjaar2022
BrandstofBenzine
EnergielabelB

Bij het ontwerpen van de Toyota Aygo X stonden comfort en praktische bruikbaarheid centraal. Op de teller van deze auto staat slechts 5291 kilometer. De motor in deze Toyota maakt een vlotte rijstijl mogelijk en is toch zuinig met brandstof. Natuurlijk behoren 17 inch lichtmetalen velgen, extra getint glas, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen voor, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank ook tot de uitrusting van deze complete auto.

Hoeveel gigabytes aan muziek wilt u meenemen? Met één stick in de usb-aansluiting kunt u uren en uren vooruit. Het comfort wordt verhoogd door de aanwezige automatische airconditioning. De achteropkomend verkeer waarschuwing is een mooie veiligheidsoptie, die middels sensoren in de gaten houdt wat er onderweg achter u gebeurt. Bij slecht weer heeft u alle aandacht nodig voor de weg. Daarom regelt de regensensor de wiscapaciteit op uw voorruit. Adaptive cruise control is veilig en comfortabel. De snelheidsregelaar houdt automatisch afstand tot het voertuig dat voor u rijdt. Ook lederen stuur en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening zijn aan boord.

De Toyota Aygo X is uw trouwe partner onderweg, want hij houdt continu voor u de situatie op en om de weg in de gaten. Volautomatische veiligheidssystemen kunnen daarbij ingrijpen om u voor gevaarlijke situaties te behoeden. De camera van de verkeersborddetectie herkent verschillende soorten verkeersborden en toont deze op het dashboard. Veel aanrijdingen bestaan uit kop-staartbotsingen. De forward collision warning reduceert dat risico aanzienlijk. Voorzien van het Lane-keeping systeem. Ofwel: blijf automatisch in je baan.

Om deze auto echt te ervaren, moet u beslist een proefrit maken. Mail ons nu of bel ons, dan maken we snel een afspraak.

Achteropkomend verkeer waarschuwing
Achterruitverwarming