Toyota Yaris Cross

Bouwjaar 2023
Z-991-BN
Bouwjaar2023

Zijn dynamische uiterlijk maakt al direct duidelijk wat voor rijervaring u van deze Toyota Yaris Cross mag verwachten: pure sportiviteit. Een krachtige motor zorgt voor de aandrijving van deze SUV. De R in de maand? Dan is het tijd voor de luxe van de meegeleverde stoelverwarming! Als u de stuurverwarming inschakelt, geniet u van weldadige warmte voor uw handen en vingers. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, trailer assistent, aluminium dakrailing, dakspoiler en donker getint glas achter.

Het systeem controleert alle belangrijke functies en geeft die perfect weer via het digitale dashboard. Alles vrij achter? De achteruitrijcamera laat het meteen zien. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Connected Services zorgen ervoor dat de belangrijkste functies en data van de auto altijd en overal te checken zijn. Gewoon via de app op de smartphone. De bediening van het audio-installatiesysteem en het full map navigatiesysteem gebeurt met knoppen op het stuur. De audio is overigens voorzien van DAB-radio voor een altijd heldere ontvangst. Met automatische airconditioning, regensensor, keyless entry, buitentemperatuurmeter, automatisch dimmende binnenspiegel en lederen versnellingspook is deze auto helemaal compleet.

In de Toyota Yaris Cross heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Bij de veiligheidssystemen van deze auto hoort ook de verkeersbord-detectie. Die leest tijdens het rijden als het ware met u mee en attendeert u op de significante verkeersborden langs en boven de weg. Onbedoeld buiten de rijstrook raken wordt voorkomen door het Lane-keeping systeem. Het forward collision warning-systeem is constant alert en detecteert via sensor de afstand tot voorliggers. Wordt die te klein, dan volgt een automatische waarschuwing. U bent mede dankzij hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem steeds veilig onderweg.

We laten u graag een proefrit maken, neemt u contact met ons op?

Dab
Stoelverwarming