1.5 Hybrid Y20 Edition Limited
Bouwjaar 2019
Z-265-HV
Bouwjaar2019

Laat u niets wijsmaken, deze Toyota Yaris biedt alles wat u van een auto verlangt. Deze auto uit 2019 heeft 45496 kilometer gelopen. Met de pittige benzinemotor en de automatische transmissie manoeuvreert u moeiteloos door het verkeer. Koude start? Niet met de verwarmbare voorstoelen! De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 15 inch lichtmetalen velgen, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak.

De achteruitrijcamera laat duidelijk zien hoeveel ruimte u nog heeft bij het inparkeren. Het audiosysteem biedt glasheldere geluidskwaliteit. U bedient dit veilig via het stuurwiel. Met de automatische airconditioning selecteert u de gewenste temperatuur. Het systeem doet de rest. De snelheid en interval van de ruitenwissers worden bij neerslag op maat aangestuurd via het regensensor. En deze auto heeft ook lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en lederen versnellingspook als standaard uitrusting.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Toyota Yaris samen. Bij de veiligheidssystemen van deze auto hoort ook de verkeersbord-detectie. Die leest tijdens het rijden als het ware met u mee en attendeert u op de significante verkeersborden langs en boven de weg. Een camera houdt de juiste koers binnen de rijstrook in de gaten en het Lane-keeping systeem corrigeert bij afwijkingen. Deze Toyota Yaris blijft altijd alert. Zo wordt gebruik gemaakt van forward collision warning. Bij het mogelijke risico op een aanrijding met een voertuig voor u, slaat het systeem alarm. In deze Toyota vinden we verder een hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem.

Vanzelfsprekend leveren wij deze auto met BOVAG Garantie. Nieuwsgierig geworden? Neem snel contact op om een afspraak te maken.

Airco (automatisch)
AppleCarPlay/Android